Du hast eine Frage zu den Funktionen von GetDent? Wir helfen dir gerne bei der Bedienung oder allgemeinen Informationen zur Software.
Technische Unterstützung
Du hast einen Fehler gefunden oder benötigst Hilfe bei der Einrichtung eines neuen Teammitglieds? Wir helfen dir bei allen Fragen rund um die technischen Aspekte.
Vermisst du eine Funktion bei GetDent oder möchtest einen neuen Anwendungsfall durchgehen? Hilf uns, den Arbeitsablauf im Dentallabor weiter zu verbessern.
Unser Kundenservice steht dir bei Fragen gerne zur Verfügung. Auf Anfragen erhältst du von uns so schnell wie möglich eine Antwort.
Unser Kontaktformular
Wir melden uns so schnell es geht.
Vielen Dank! Ihr Beitrag ist eingegangen!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Häufig gestellte Fragen
Can my accountant access my account?
Yes, you can set up roles and permissions within Milestone to give access to your team members and manage confidential data. With Milestone, you are in control of who sees what.
Is there a trial period?
Yes, you can set up roles and permissions within Milestone to give access to your team members and manage confidential data. With Milestone, you are in control of who sees what.
Can I set up recurring payments for clients?
Yes, you can set up roles and permissions within Milestone to give access to your team members and manage confidential data. With Milestone, you are in control of who sees what.
Is my data secure?
Yes, you can set up roles and permissions within Milestone to give access to your team members and manage confidential data. With Milestone, you are in control of who sees what.
What kind of support am I entitled to?
Yes, you can set up roles and permissions within Milestone to give access to your team members and manage confidential data. With Milestone, you are in control of who sees what.
Erhalte jetzt deinen Zugang zu GetDent. Gemeinsam mit GetDent zum Erfolg!